شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کارگاه «جمعه صمیمانه با خانواده» روز جمعه ۱۱ تیرماه ساعت ۱۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه «جمعه صمیمانه با خانواده» روز جمعه ۱۱ تیرماه ساعت ۱۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود. این برنامه با هدف گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده به موضوعاتی چون «صمیمیت‌های زندگی زناشویی همراه با تمرین و بازی» و «کافه بازی ویژه کودکان ۱ تا ۷ سال» می‌پردازد و نرگس لطفی روانشناس و تسهیلگر و فاطمه اسماعیلی کارشناس تکنولوژی آموزشی در آن حضور خواهند داشت.  

خانواده مهم‌ترین نهادی است که می‌تواند نیازهای عاطفی افراد را برطرف کند. وقتی صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند، نشاط و آرامش در خانواده بیشتر شده و باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مشکلات احتمالی می‌شود و شاهد شور و اشتیاق زندگی، روابط سالم، تعاملات مثبت و تجربه صمیمیت و تقویت احساس عشق، اطمینان و امنیت در بین اعضای خانواده هستیم.

کارگاه «جمعه صمیمانه با خانواده» با ظرفیت محدود ۴۰ نفر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۷۱۲۸۳۹ و ۰۹۲۲۰۲۷۶۱۶۷ تماس بگیرند. 
نظر شما