دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
حجت الاسلام تحریری از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی علوی» همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خبر داد و گفت: به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت الاسلام محمود تحریری از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی علوی» خبرداد و اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی علوی» همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر به همت مؤسسه صراط مستقیم برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه صراط مستقیم در گفتگو با خبرگزاری مهر هدف از برگزاری این مسابقه را تبیین و تبلیغ سبک زندگی علوی و نشر معارف امیرالمؤمنین (ع) بیان و عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتاب «شرح حدیث اربعمائه» اثر آیت الله محمدباقر تحریری مراجعه کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقه گفت: سوالات این مسابقه از روز عید غدیر خم در سایت مؤسسه به نشانی اینترنتی http://seratemostaghim.ir/ بارگذاری می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا روز عید مباهله به این سوالات پاسخ دهند.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور مجلد اول از کتاب «أربعمائة» را با ۳۵٪ تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنند.

حجت الاسلام تحریری در پایان خاطرنشان کرد: در روز عید مباهله به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
نظر شما