يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
خداوند را شکر گزاریم که دعایمان اجابت شد
دکتر زهرا مصطفوی یادگار حضرت امام خمینی (ره) و رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با انتشار پیامی آزادی علامه شیخ ابراهیم زاکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه را تبریک گفت.
پیام تبریک دختر امام(ره) در پی آزادی رهبر نهضت اسلامی نیجریهدر این پیام که نسخه ای از آن در اختیار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر قرار گرفته آمده است: 


بسمه تعالی

مجاهد فی سبیل الله حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ ابراهیم زاکزاکی

معاون محترم اتحادیه بین المللی سازمانهای غیردولتی حامی فلسطین


سلام علیکم

آزادی جنابعالی رهبر عزیز نهضت اسلامی نیجریه و همسر مکرمه تان، پس از 6 سال اسارت، موجب شادمانی بسیاری از جوامع مسلمان از جمله مسلمانان نیجریه و ایران و بویژه ملت مظلوم فلسطین شد فلسطینی که 6 فرزند شما در راه حمایت از آن به فیض شهادت نایل آمدند.

خداوند بزرگ را شکر گزاریم که دعاهایمان را برای آزادی تان اجابت فرمود.

جهاد فی سبیل الله سختی های زیادی دارد و همچنان خواهد داشت اما برای مجاهدانی که تنها به تکلیف و رضایت معبود خویش می اندیشند، تحمل این سختی ها آسان است. بی شک شما جهادگری هستید که با جان و مال و اولاد به میدان تکلیف آمدید و تقدیم 6 فرزند در راه خدا و تحمل 6 سال اسارت در شرایط سخت زندان، توشه ای گرانبها در روز تنهایی عظیم است.

بنده به نیابت از همه اعضاء اتحادیه بین المللی سازمان های غیردولتی حامی مردم فلسطین و هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین آزادی جنابعالی و همسر مکرمه تان را تبریک گفته و به شکرانه این نعمت الهی خداوند بزرگ را سپاس می گوییم. باشد که سیره شما جوامع و علما را در تبلیغ دین خدا و حمایت از مظلومین و محرومین الگو شود.

زهرا مصطفوی خمینی

دبیرکل اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین

رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین
نظر شما