دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۷۸۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
فرهنگ‌سرای فردوس همزمان با ماه محرم و گرامیداشت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، ویژه برنامه مجازی «مقتل خوانی ماه بنی هاشم» را برگزار می‌کند.

مقتل خوانی مجازی «ماه بنی هاشم (ع)» در 10 قسمت منتشر می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فردوس به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، برنامه مجازی «مقتل خوانی ماه بنی‌هاشم» را از 3 تا 13 محرم طی 10 اجرا با مشارکت کانون تئاتر فردوس و با اجرای علی بیگدلی (دبیر کانون) در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

این برنامه در قالب پادکست شامل نقل و روایت از رشادت‌ها و کرامات حضرت ابوالفضل عباس (ع) است که از جمله موضوعات آن می‌توان به: «امان نامه»، «رخصت میدان»، «کسی ندانست که چرا عباس»، «رجز بر خود»، «علم از دست جدا شد»، «عمویم کجاست»، «اگر دست بر بدن داشتی» اشاره کرد.

مقتل‌های نقل شده از منابع مستند و قابل استدلال از جمله: الملهوف علی قتلی المطفوف (لهوف) / سید بن طاووس، الامالی / شیخ صدوق، الارشاد / شیخ مفید، مجموعه آثار شهید مرتضی مطهری، معالی السبطین / حائری مازندرانی، مقتل الحسین / ابومخنف، روضه الشهداء / ملا حسین واعظ کاشفی، اسرار الشهاده / شروانی استخراج و تولید شده است.


علاقه‌مندان به بهره‌برداری از این برنامه معنوی می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی @ferdosfarhangsara مراجعه و آن را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نظر شما