شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
فرهنگ‌سرای هنگام همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان در دهه دوم محرم با برنامه «تعزیت خورشید» میزبان گروه تعزیه‌خوانی دماوند است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فریبا سجادی رییس فرهنگ‌سرای هنگام با اعلام این خبر افزود: همه ساله با آغاز ماه محرم مراسم تعزیه‌خوانی با حضور پرشور شهروندان در محوطه فرهنگ‌سرا برگزار می‌شد، اما امسال شور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه شده تا بتوانیم در این ماه ضمن برگزاری مراسم تعزیه نسبت به تداوم مهار کرونا تلاش کنیم.

وی افزود: این برنامه به منظور افزایش شناخت و معرفت دینی شهروندان با همکاری گروه تعزیه‌خوانی دماوند و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ و حوزه برادران بسیج ۱۵۱ قدس کربلا از ۳۱ مرداد تا چهارم شهریور به مدت پنج روز در بوستان نوفل‌لوشاتو برگزار می‌شود.

سجادی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در نظر داریم در روزهای اجرای مراسم روزانه تعداد ۵۰۰ ماسک را به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار دهیم تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال نیز بتوانیم همچون سنوات گذشته مراسم پرشوری را برگزار کنیم.

شهروندان برای حضور در مراسم تعزیه‌خوانی می‌توانند در روزهای اعلام‌شده از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به بوستان نوفل‌لوشاتو مراجعه کنند. 


نظر شما