دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۲۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب «صورسکوت» سه‌شنبه ۹ شهریور با حضور نویسنده اثر در فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب «صورسکوت» اثر محمد قائم خانی که توسط انتشارات کتاب شهرستان ادب منتشر شده، روز سه‌شنبه ۹ شهریور با حضور نویسنده اثر و سعید طاوسی مسرور و  عباس اشرفی در فرهنگ‌سرای رازی و به همت انجمن ادبی جوزا برگزار می‌شود.

در این رمان می خوانیم: راحیل، که جد و پدربزرگ و پدر و مادرش را از دست داده و حتی نشانی قبرشان را هم نمی‌داند، حالا چشم به راه عموست. عمو رفته به سفری مخفی تا خبری بزرگ با خود بیاورد، و او را در این خانه بزرگ تنها گذاشته. حالا او مردد است که همچنان منتظر بماند، یا به داوود اعتماد کند برای آغاز سفری دیگر؛ این‌بار به دنبال عمو. نکند اتفاقی برای عمو افتاده باشد؟ آن وقت دیگر در این کره خاکی، هیچ کسی را نخواهد داشت.

در مراسم رونمایی و نقد و بررسی از این‌کتاب که به‌دلیل رعایت اصول بهداشتی مربوط به کرونا با تعداد مخاطبان بسیار محدود برگزار می‌شود، نویسنده و منتقدین اثر از طریق گفتگوی زنده و مجازی در صفحه‌های اینستاگرام @jowzaa.association به سخنرانی خواهد پرداخت.

عباس اشرفی دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگر حوزه الهیات و دین‌شناسی تطبیقی، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی است. از ایشان تاکنون بیش از  ۱۵ جلد کتاب  و حدود ۶۰ مقاله و ۵ طرح پژوهشی و راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۰  پایان‌نامه و رساله در موضوعات دین‌شناسی تطبیقی و داستان‌پژوهی و الهیات به سرانجام رسیده است.

سعید طاوسی مسرور استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، مؤلف ۴کتاب، پانزده مقاله علمی‌پژوهشی، ده‌ها مقاله دایرةالمعارفی است.
 
از جمله کتاب‌های ایشان می توان به فیض کاشانی از منظر خاورشناسان (با دکتر عباس احمدوند) ، پژوهشی پیرامون جابربن‌یزید جعفی ، آیت عشق (درباره زندگی و حیات علمی سیدعلی‌آقا قاضی) ،روش‌های آموزشی صادقین علیهماالسلام (با دکتر قیصر عباس جعفری)، مشاور علمی انتشارات به نشراشاره کرد .

برنامه رونمایی و نقد و بررسی از این‌کتاب روز سه‌شنبه ۹ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای رازی  واقع در میدان قزوین ، خیابان شهید مرادی ، فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.


نظر شما