سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
نمایشگاه عکس چیدمان «رویای بهشت» با بیش از ۳۰۰۰ قطعه عکس از زائران و رخدادهای مسیر اربعین حسینی، به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه عکس با موضوع امام حسین (ع)، شنبه ۳ مهرماه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد (باغ هنر) افتتاح و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، این نمایشگاه چیدمان-عکس (فتو اینستالیشن) که با محوریت پیاده‌روی اربعین طراحی شده، دارای سه بخش؛ شامل ۳۰۰۰ پرتره زائران اربعین توسط بیش از ۱۱۰ عکاس ایرانی و خارجی از عراق، استرالیا، بلژیک و…؛ در بخش دوم رونمایی از عکس پانورامای ۸ کیلومتری از جاده نجف-کربلا به عکاسی سید احسان باقری؛ و بخش سوم چیدمان-عکس نمادهای اربعینی از عکاسان دیگر برای تداعی بیشتر حال و هوای اربعین خواهد بود.

«رویای بهشت» به همت شهرداری تهران، شرکت نوسازی عباس آباد و با همکاری خانه عکاسان ایران برگزار می‌شود و طراح و مدیر هنری این نمایشگاه سید احسان باقری است.

گفتنی است، بازدید این نمایشگاه از روز یکشنبه ۴ مهرماه به مدت ۱۳ روز و تا پایان ماه صفر در باغ هنر به نشانی: بزرگراه حقانی (غرب به شرق)، خروجی کتابخانه ملی، بلوار شهدای بانک مرکزی، میزبان جاماندگان اربعین حسینی و ارادتمندان به حضرتش خواهد بود.


بزرگ‌ترین نمایشگاه عکس-چیدمان اربعین حسینی در باغ هنر
نظر شما