يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
نگارخانه خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نمایشگاه مجازی کاریکاتور و پوستر «حقوق بشر آمریکایی» را برگزار می کند.

نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشر آمریکایی  در خانه فرهنگ امام علی(ع)نگارخانه خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نمایشگاه مجازی کاریکاتور و پوستر «حقوق بشر آمریکایی» را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نمایشگاه مجازی با محوریت نقض حقوق بشر و سوء‌استفاده از عنوان حقوق بشر توسط دولت آمریکا در قالب فتوکلیپ در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کاریکاتورها و پوستر‌های این نمایشگاه بیانگر اتحاد نظام سلطه با رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی، گروه‌های تروریستی مانند منافقین و داعش، کشتار آشکار و نهان سرخ‌پوستان و بومیان آمریکا، حمله موشکی به هواپیماهای مسافربری و ترور است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی اقشار مختلف با زوایای پنهان و آشکار حقوق بشر آمریکایی، افشای اهداف شوم و اعمال تروریستی جریان‌ها و گروه‌های تکفیری و ایادی استکبار و تبیین ابعاد اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با چالش‌ها، تهدیدات و شناسایی بسترهای نفوذ دشمنان بشریت علیه عدالت و آرامش در خاورمیانه و کشورهای مسلمان و مبارز است.

این نمایشگاه مجازی از 13 آبان به مدت یک هفته برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آن به صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی @kh_farhang-ememali مراجعه کنند.

نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشر آمریکایی  در خانه فرهنگ امام علی(ع)

نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشر آمریکایی  در خانه فرهنگ امام علی(ع)

نظر شما