دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۸۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
خانه فرهنگ امام علی(ع) برای کودکان برگزار می‌کند
خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های فرهنگی و هنری را با عنوان "پرواز شاپرک ها" برای مخاطبان کودک برگزار می کند.

یک هفته با کتاب در ویژه برنامه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان تا اول آذرماه برگزار می شود و در این هفته خانه فرهنگ امام علی(ع) با یک مسابقه، یک ورک شاپ و یک نمایشگاه میزبان مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان است.

به همین مناسبت مسابقه کتابخوانی با هدف تشویق کودکان ۵ تا 13ساله به کتابخوانی خلاق و کشف لذت خواندن، در خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می شود. ارج نهادن به فعالیت های نویسندگان و تصویرگران حوزه کودک از دیگر اهداف این برنامه است.

برپایی ورک شاپ تصویرگری کتاب کودک نیز از دیگر برنامه های هفته کتاب است و در این برنامه کودکان کلاس های پیش دبستانی "شهر شکوفه ها " کتاب های داستانی متناسب با ذوق و سلیقه خود را خلق می کنند.

هم چنین نگارخانه خانه فرهنگ امام علی(ع) همزمان با برگزاری ورک شاپ هنری کودکان، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از مجموعه آثار گروهی کودکان می کند.

علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجتمع شهید مختار سلیمانی، خانه فرهنگ امام علی(ع)مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره۶۶۷۸۵۰۴۰ تماس بگیرند‌.

نظر شما