شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
سلسله‌نشست‌های «سفر به باغ کتاب» با حضور نویسندگان کتاب‌های کودک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت کتابخانه شقایق برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سلسله‌نشست‌های «سفر به باغ کتاب» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی تازه‌های نشر و آشنایی با نویسندگان کتاب‌های کودک در کتابخانه شقایق منطقه ۸ برگزار می‌شود. 

در این نشست‌ها درباره ویژگی‌ها و محتوا و نحوه شکل‌گیری آثار کودک و... نکاتی مطرح می‌شود. 

نخستین نشست در روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه با حضور فرزانه فراهانی کارشناس ارشد ادبیات کودک از دانشگاه شهید بهشتی و نویسنده کتاب کودک و خالق آثاری چون «علی یارت پهلوان» از انتشارات رودآبی و «فقط کمی یواش‌تر» از انتشارات محمد و آل محمد برگزار می‌شود. نشست دوم در روز سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه با حضور آرزو مصطفی خالق آثاری مانند «ما می‌توانیم»، «خاطرات یک مارمولک» و «کتاب‌ها پرواز می‌کنند» اجرا خواهد شد و نشست سوم در روز شنبه ۲۹ آبان ماه با حضور کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی ساکن ایران برگزار می‌شود. «هزار بوسه پرپری و دو داستان دیگر»، «شکر خدا»، «اگر من جای تو بودم» و «امین‌ترین دوست» برخی آثار ژوبرت است. چهارمین نشست «سفر به باغ کتاب» در روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه با حضور مریم صادقی کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی و مدرس داستان‌نویسی پیشرفته و مؤلف کتاب «خیال خاکی» برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند ساعت ۱۵ به نشانی نارمک، خیابان شهید ثانی، میدان شقایق، کتابخانه شقایق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۹۰۴۶۱۵ تماس بگیرند.
نظر شما