يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
آیین رونمایی «گلستان کتاب» با معرفی چهار عنوان کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در چهارشنبه ۲۶ آبان در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
آیین رونمایی «گلستان کتاب» در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی کتاب «گلستان کتاب» با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، شناخت نویسندگان و بزرگان ادب و فرهنگ، ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد، نقد و بررسی گروهی کتاب، معرفی کتاب و تازه‌های نشر با همکاری انتشارات رود آبی و با معرفی چهار عنوان کتاب در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. 

در این نشست با حضور نویسندگان کتاب و کارشناسان برنامه مجید ملامحمدی و فهیمه شانه، چهار عنوان کتاب «کبوتر پر طلا»  نوشته سیده مرضیه مرعشی، «ننه اربعین و ساک عجیب و غریب» نوشته سنا ثقفی، «مثل تو بانوی من فاطمه» نوشته کلر ژوبرت و «علی یارت پهلوان» نوشته فرزانه فراهانی تحلیل و نقد و بررسی می‌شوند.

آیین رونمایی کتاب «گلستان کتاب» روز چهارشنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۶ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77904615 تماس بگیرند.

نظر شما