يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۲۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
مجموعه چهار جلدی «فردا رو می‌سازیم» با هدف آشنایی کودکان با دستاوردهای علمی کشور پس از انقلاب اسلامی توسط انتشارات راه یار منتشر شد.
یک مجموعه خواندنی از دستاوردهای علمی انقلاب برای کودکان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، انتشارات راه یار مجموعه‌ای چهار جلدی «داستان‌های کودکانه و رنگ‌آمیزی» را تحت عنوان «فردا رو می‌سازیم» منتشر کرد. این اثر تلاش دارد با زبانی داستانی و جذاب، روایتگر پیشرفت علم در کشور طی سال‌های گذشته باشد.

در معرفی این اثر آمده است: مجموعه داستان و رنگ‌آمیزی «فردا رو می‌سازیم» توسط خانه هم‌بازی برای ستفاده کودکان تولید شده است و به ترسیم نمایی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد. کودک از دریچه این داستان‌ها، به دنیای هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی دستاوردهای علمی کشور قدم می‌گذارد و با نقش دانشمندان در پیشرفت‌های علمی ایران آشنا می‌شود. پیام «ما می‌توانیم» در دل هر داستان، نوید آینده‌ای روشن و شاد را به کودک می‌دهد و چراغی در مسیر پیش روی او به عنوان عضوی فعال در فردای جامعه روشن می‌سازد.

خوانش داستان در کنار لذت رنگ‌آمیزی، کودک را با توانمندی‌های ایران اسلامی در حوزه‌های پهپاد،‌ربات، موشکی و... آشنا می‌سازد و بازی‌های ضمیمه کتاب، او را در ارتباط با موضوع داستان درگیر و فعال می‌کند.

کتاب «به جای موشک کاغذی»، نوشته محمد خسروی راد از جمله این آثار است که با تصویرگری سیدرسول آمالی منتشر شده است. این کتاب توانایی طراحی و ساخت «پهپاد» را به عنوان یکی از دستاوردهای فنی و مهندسی پس از انقلاب به مخاطب کودک خود معرفی می‌کند.

«من هم ربات می‌سازم» عنوان دیگری از این مجموعه است که به قلم زهرا ابراهیمی نوشته شده و با تصویرگری مهشید رجایی منتشر شده است. نویسنده در این کتاب، «سورنا» را به عنوان یکی از ربات‌های ساخت داخل به مخاطب معرفی می‌کند.

گل‌بیگم ابراهیمی در کتاب «موشک من»، داستانی به منظور معرفی صنعت موشک‌سازی در کشور را روایت کرده است. کتاب «الو مامان من این بالام!» عنوان آخرین اثر این مجموعه چهار جلدی است که به قلم راضیه جمالی‌نژاد نوشته شده و با تصویرگری سیدرسول آمالی منتشر شده است. کتاب با نگاهی به سیر تاریخی شیوه‌های ایجاد ارتباط میان انسان‌ها، ماهواره امید را به مخاطبان خود به عنوان یکی از دستاوردهای پس از انقلاب معرفی می‌کند.

انتشارات راه یار چهار جلد از مجموعه «فردا رو ما می‌سازیم» برای گروه سنی کودک منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.
نظر شما