دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
فرهنگ‌سرای اشراق نمایشگاه نقاشی گروهی را با عنوان «آپامه »در نگارخانه آفرینش نقش از تاریخ 10 آذر برگزار می شود.
نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه فرهنگسرای اشراق
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ هنر، نگارخانه آفرینش نقش نمایشگاه گروهی نقاشی را به سرپرستی منیر حبیبی منفرد  با موضوع آزاد و با تکنیک های مختلف سیاه قلم، رنگ روغن و آبرنگ  از تاریخ 10 تا 16 آذر برگزار می‌کند.
منیر حبیبی منفرد دانش آموخته  نقاشی دارای مدرک درجه یک نقاشی از فنی حرفه ای، عضو بین المللی آبرنگ ایران، مشارکت در چندین نمایشگاه بین المللی آبرنگ را در کارنامه خود دارد. 
نقاشی سیاه قلم نوعی نقاشی بوده که با مداد، ذغال، مرکب سیاه یا قلم کشیده می‌شود. واژه سیاه قلم در میان افراد عام رواج داشته و در موارد زیادی طراحی چهره را میتوان به تصویر کشید. در قدیم ذغال مل که شیوه ای از طراحی با ترکیب های مل و ذغال بوده، در میان شاگردان کمال الملک استفاده می‌شد.
 در این نمایشگاه ۳۸ اثر با تکنیک های مختلف سیاه قلم، رنگ روغن و آبرنگ  از تاریخ 10 تا 16 آذر   با موضوع آزاد به نمایش  گذاشته شده است. این نمایشگاه از روز 10 آذر  به مدت یک هفته با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در نگارخانه اندیشه برپاست .

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه آفرینش نقش تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره خیابان جعفر پناه  مراجعه  کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7778221 تماس بگیرند.

نظر شما