يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
نشست تخصصی«سفارشی نویسی در ادبیات کودک» با حضور اساتید و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
نشست تخصصی «سفارشی نویسی در ادبیات کودک»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست تخصصی «سفارشی نویسی در ادبیات کودک» با هدف بهره‌گيری از تمامی ظرفيت‌ها در حوزه ادبيات و... در راستای تعالی ذائقه هنری شهروندان و بهبود فرهنگ و هنر و ادبیات کودک به همت کتابخانه شقایق در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
 
نوشتن برای کودکان، درک مفهومی است که قصد انتقال آن را به کودک داریم نویسنده کودک باید اثری را برای کودک خلق کند که برآن اشراف کامل داشته باشد و اینجا این سوال مطرح است که آیا بازنویسی مانعی برای این مقصود است و سفارشی نویسی این امکان را از نویسنده سلب می‌کند؟ 

برای بررسی کامل تر این موضوع نشست تخصصی «سفارشی نویسی در ادبیات کودک» با حضور اساتید و نویسندگان نام آشنای عرصه ادبیات کودک و نوجوان: قدرت الله طاهری دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، منتقد و نویسنده، سیدمصطفی مطهری نویسنده، ناشر و ارزیاب کتاب کودک ونوجوان، سید محمد مهاجرانی کارشناس ارشد ادبیات کودک از دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشگر ونویسنده، فرزانه فراهانی کارشناس ارشد ادبیات کودک از دانشگاه شهید بهشتی ونویسنده کتاب کودک روز دوشنبه پانزدهم آذرماه ساعت 15 در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان،جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره 77904615 تماس بگیرند.

نظر شما