سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
تصویری از رزمنده اکبر رحیمی با حاج قاسم سلیمانی به ثبت رسیده است که احتمالا در جریان بازدید حاج قاسم سلیمانی که در آن دوران فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله را برعهده داشت، گرفته شده است.
ابراز لطف «حاج قاسم سلیمانی» به رزمنده معلول
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،اکبر رحیمی رزمنده دفاع مقدس بود که با وجود معلولیت از ناحیه دو پا در جنگ به عنوان نیروی تخریبچی حضور یافت.

به نقل از دفاع‌پرس، «اکبر رحیمی» رزمنده دوران دفاع مقدس دارای معلولیت از ناحیه دو پا بود و با کمک عصا راه می‌رفت. او با وجود این معلولیت داوطلب حضور در جبهه‌های نبرد شد و پس از ثبت نام برای گذراندن دوره آموزشی به پادگان امام حسین (ع) رفت. 
علیرغم آموزش‌های سخت و طاقت‌فرسا که گاه مانع اتمام دوره توسط رزمندگان ورزیده می‌شد، این رزمنده جوان توانست پس از چند هفته با موفقیت دوره‌های رزم را پشت سر بگذارد و پس از آن وارد یگان‌های عملیاتی شود.

او به یگان تخریب قرارگاه خاتم (ص) به فرماندهی «علی عاصمی» رفت و یکی از نیرو‌های تخریبچی شد. شاید برای هرکس که ابتدا رحیمی را با آن معلولیت می‌دید تصورش سخت بود که چطور توانسته با پشت سر گذاشتن دوره‌ آموزشی به یگان تخریب که یکی از یگان‌های حساس در جنگ و خط شکن بود، بپیوندد، اما روحیه بالا و تلاش خستگی‌ناپدیرش که نشات گرفته از ایمانش بود او را به هدف رساند.


نظر شما