شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کتاب «حمله گرازها » نوشته امین حسین‌زاده روز شنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۴ در فرهنگ‌سرای خانواده رونمایی و معرفی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، داستان این کتاب با خوابی که راویش دیده شروع می‌شود. کاراکتر محوری داستان بعد از سال‌ها زندگی در شهر به روستا بر می‌گردد و رویای آبادی روستا در سر دارد که به گفته پدرش حالا دیگر سمورها هم گذرشان به اینجا نمی‌افتد چه برسد به گرازهایی که در سال‌های دور به مزرعه‌های روستا حمله می‌کردند تصمیم می‌گیرد بر خلاف میل پدرش بماند در روستایی که خشکسالی تمام آنرا گرفته زراعت و باغبانی کند داستان به صورت غیرخطی پیش می‌رود و در مقاطع زمانی مختلف چندساله کاراکتر و جدال او برای آبادی روستا روایت می‌شود و ....

همچنین در پشت جلد این کتاب آمده است: همه کارگران با تعجب خواهرم را می‌دیدند که فریاد زنان دنبال گاو سیاه می‌گشت، آرام که شد در میانه کشتارگاه چشمش به قسمت کله‌های گاوها افتاد سریع به طرف آنها رفت خواستم مانع‌اش بشوم ولی نتوانستم چند دقیقه‌ای در میان آن‌ها چرخید حتی کارگرهای آن قسمت هم نتوانستند مانع‌اش بشوند پیدایش کرد.

این برنامه به همت کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده (زنده یاد مهری سویزی) با مشارکت انتشارات یگانه اندیش با حضور امین حسین‌زاده نویسنده کتاب برگزار می‌شود.

کتاب «حمله گرازها » با ۵۰۰ نسخه تیراژ  و ۸۷ صفحه در پاییز ۱۴۰۰ توسط انتشارات یگانه اندیش به چاپ رسید.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.
نظر شما