دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۹۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
به مناسبت ایام فاطمیه، دومین نمایشگاه گروهی دانشجویان گرافیک دانشکده فنی انقلاب اسلامی به سرپرستی استاد اسحق حنیفه در نگارخانه خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار می شود.

نمایشگاه خوش‌نگاری حدیث هنر فاطمی در خانه فرهنگ امام علی(ع)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنربه مناسبت ایام فاطمیه، دومین نمایشگاه گروهی دانشجویان گرافیک دانشکده فنی انقلاب اسلامی به سرپرستی استاد اسحق حنیفه در نگارخانه خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار می شود. در این نمایشگاه ۲۰اثر نقاشیخط، تصویرسازی و خوشنگاری با مضامین دینی، مذهبی و اسماءالحسنی تا دهم دی ماه در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

حنیفه از پیشکسوتان شناخته‌شده خوشنویسی و بنیانگذار شیوه خوش‌نگاری و خط هما در ایران است. در کارنامه حرفه‌ای این هنرمند تدریس در دانشگاههای مختلف، عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی، تدریس و عضویت در انجمن خوشنویسان ایران، مبدع خط شکسته نستعلیق هما و ثبت آن در کتابخانه ملی، مبدع شیوه استفاده از حروف و کلمات خوشنویسی به عنوان «موتیف» و ثبت آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تالیف کتاب‌ "حرف و نقش ایرانی" و کسب عنوان خوشنویس برتر در بخش اساتید دانشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن دیده می‌شود.

نمایشگاه حدیث هنر فاطمی از 27 آذر به مدت دو هفته برگزار می‌شود و ساعت بازدید از نمایشگاه ساعت ۹الی ۱۴ است . علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه هم‌چنین به صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی kh.f.emamali18@ رجوع کنند.

خانه فرهنگ امام علی(ع) در بلوار الغدیر، میدان جانبازان، خیابان شهید نامداری میزبان علاقمندان است.

نظر شما