شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۹۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
نقد و بررسی کتاب «مردی با کیف قرمز ماچویی» با حضور فرحناز علیزاده نویسنده کتاب یکشنبه ۲۸ آذر در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «مردی با کیف قرمز ماچویی»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نقد و بررسی کتاب «مردی با کیف قرمز ماچویی» با حضور فرحناز علیزاده نویسنده کتاب و کارشناسان و منتقدان برنامه‌هادی خورشاهیان و داوود ملکی، یکشنبه ۲۸ آذر در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

این نشست که با حضور جمعی از علاقه‌مندان و ادب دوستان برگزار می‌شود در خصوص ویژگی‌ها، نحوه شکل گیری اثر، محتوا و... صحبت می‌شود و سپس کارشناسان و منتقدین برنامه این اثر را مورد نقد و بررسی قرار خواهند داد.

این رمان داستان مردی است که در دوره نوجوانی نمی‌تواند هویت خود را کشف کند. او در خانواده‌ای بزرگ شده که پیش از او چند دختر در آن به دنیا آمده و رشد کرده است. وی در کنار خواهرهایش بزرگ شده و همین مساله باعث می‌شود که او از نظر پدرش کمتر دارای ویژگی‌های مردانه شود. در یکی از سال‌های زندگی او وقتی با خانواده برای خرید عید به بازار می‌رود او دلبسته یک کیف قرمز می‌شود و سعی می‌کند آن را بخرد که البته با مخالفت پدرش روبرو می‌شود. اما او در نهایت کیف را تصاحب و رازهای ناگفته اطرافیانش را در در قالب اسنادی در آن نگه‌داری می‌کند.
 
فرحناز علیزاده زاده متولد سال ۱۳۴۶ و کارشناس زبان و ادبیات فارسی است. وی فعالیت هنری‌اش را در سال ۸۵ با برگزیده شدن در جشنواره‌های متعدد داستانی به شکل جدی آغاز کرد و بعد از گذراندن دوره‌های متعدد نقد ادبی نزد اساتید دانشگاهی و بنام ، به نوشتنِ نقد مکتوب در روزنامه‌ها و ماهنامه به فعالیت ادبی ادامه داد .مجموعه داستان‌های «آقای قاضی چه حکمی می‌دهید؟» «مکاشفه» و «سرسبیل‌هایت را نجو» از جمله آثار این نویسنده است.

این نشست روز یکشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره 77841376 تماس بگیرند.

نظر شما