شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۱۱۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
علی‌رضا زند وکیلی با حکم سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران منصوب شد.
زند وکیلی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان تهران شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با اتمام دوره خدمت محمد هادی ناصری طاهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران؛ علی‌رضا زند وکیلی با حکم مهدی رمضانی سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.
علیرضا زند وکیلی پیش از این معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود. مدیریت فرهنگی هنری منطقه 4 و فرهنگسرای اشراق، مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک و فرهنگسرای ملل  از جمله سوابق وی محسوب می شود.

متن حکم به این شرح است:
برادر گرامی جناب آقای علی رضا زند وکیلی
سلام علیکم
اینک و در پایان دوره خدمت صادقانه برادر کوشا، فرهنگی و ارجمندم جناب آقای محمد هادی ناصری طاهری، به موجب  این ابلاغ جنابعالی را که دارای پیشینه فرهنگی و اجرایی متعهدانه موثر و ارزشمند هستید به سمت سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب می‌نمایم. از لطف الهی امید می برم که با یاری گرفتن از ظرفیت همیاری همه همکاران آن اداره کل و نیز همکاری کتابداران ارجمند استان و معاونان و مدیران کل ستادی در انجام وظایف مقدس فرهنگی خود موفق و سرفراز باشید.  
مهدی رمضانی
سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

مطالب مرتبط
نظر شما