سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۳۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کتابخانه شیخ صدوق به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان در زمینه داستان‌نویسی اقدام به برگزاری کارگاه آموزش داستان‌نویسی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه شیخ صدوق منطقه ۲۰ به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان در زمینه داستان‌نویسی اقدام به برگزاری کارگاه آموزش داستان‌نویسی کرده است. در این کارگاه زاویه دید، سبک و روش‌های صحیح و استاندارد داستان‌نویسی آموزش داده می‌شود و قالب‌های مختلف داستان در همه حوزه‌ها مانند رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه و... برای مخاطبان تشریح می‌شود.

این کارگاه پنجشنبه‌های هر هفته به صورت حضوری توسط معصومه خوانساری از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و آنلاین توسط الهام تیموری از ساعت ۱۶ تا ۱۷ برگزار می‌شود و در پایان مدرک معتبر به هنرجویان ارائه خواهد شد.

افزایش مهارت‌های خلاقانه نویسندگان نوقلم که داستان‌نویسی را به طور جدی و حرفه‌ای دنبال می‌کنند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق واقع در شهرری،‌ فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران مراجعه کنند یا با شماره ۳۳۷۵۴۰۴۲ تماس بگیرند. 

نظر شما