شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۳۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
بیش از ۸ هزار نسخه کتاب کمک‌آموزشی در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توزیع شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری از توزیع کتاب‌های کمک‌آموزشی در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام‌شده با بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی، هشت هزار و ۳۷۱ جلد کتاب کمک‌آموزشی در روز سه‌شنبه هفتم دی ماه به کتابخانه‌های سازمان اهدا شد. 

باباخانیان افزود: امسال سومین سال متوالی است که اهدای کتاب به کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توسط بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی صورت گرفته و در همین راستا بیش از ۲۰ هزار نسخه کتاب کمک‌آموزشی به کتابخانه‌ها اهدا شده است.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها با اولویت مناطق کم‌برخوردار و محروم است، گفت: با نزدیک شدن به ایام امتحانات مدارس، تلاشمان بر این است سریع‌تر فهرست‌نویسی کتاب‌های اهدایی انجام شود تا دانش‌آموزان بتوانند در ایام پیش رو استفاده لازم از کتاب‌ها را داشته باشند.

در فصل بهار سال جاری نیز بیش از ۳۰ هزار نسخه از کتاب‌های مورد تقاضای شهروندان در موضوعات علمی، ادبی، روانشناسی، کودک و نوجوان و... تهیه و در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توزیع شد. 
نظر شما