شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۸۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی، مجله داخلی «روبه‌رو» را به صورت ویدیویی منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «رو‌به‌رو» نشریه داخلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود که آخرین شماره آن (شماره ۱۵۳) اسفند سال ۹۷ منتشر شد. پس از قریب به سه سال وقفه، مجله «روبه‌رو» این بار به صورت ویدیویی منتشر می‌شود.
 
این برنامه که محصولی از معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری است، با اجرای مرتضی پرنیان و به نویسندگی و کارگردانی محیا ساعدی، یک هفته در میان، یکشنبه‌ها در گروه‌های داخلی سازمان منتشر می‌شود.
 
«روبه‌رو» بازتابی است از آنچه در سازمان فرهنگی هنری روی می‌دهد. واکنش به اتفاقات روز، مرور خبرها و رویدادها، توضیحی از امکانات رفاهی و جشنواره‌های داخلی، بررسی و پیگیری نظرات همکاران و ... بخش‌هایی از این برنامه‌ ۱۰ دقیقه‌ای را شامل می‌شود. بخش شوخی با رویدادها، اجرای موسیقی و مصاحبه با همکاران نیز در هر قسمت با همراهی تعدادی از کارکنان سازمان اجرا می‌شود.
 
یکی از مهم‌ترین کارکردهای این برنامه، ارائه‌ای از توانمندی همکاران برای خانواده بزرگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است؛ به همین منظور چنانچه مایل به همکاری با این برنامه هستید با داخلی ۳۶۲۶ تماس بگیرید.

نشریه ویدیویی روبه‌رو به همت معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری و با همراهی موسسه آموزش شهر تولید می‌شود.

مطالب مرتبط
نظر شما