دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۱۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌کند؛
کارگاه یک روزه «دری در صدف» با حضور ده‌ها نفر از بانوان خوشنویس برتر و عضو انجمن خوشنویسان ایران، یکشنبه سوم بهمن در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمعی از بانوان هنرمند، کارگاه خوشنویسی «دری در صدف» روز یکشنبه سوم بهمن از ساعت ۹ در فرهنگ‌سرای خانواده (نگارخانه شفق) برگزار می‌شود.

در این برنامه ده‌ها نفر از بانوان خوشنویس برتر و عضو انجمن خوشنویسان ایران از جمله شمس آفاق حسینیان، مرسده گونه، مرضیه شجاعی، فائزه بهبودی، سپیده مبرهن و ... به سرپرستی اکرم السادات شرق‌آزادی حضور دارند.

بانوان هنرمند در کارگاه خوشنویسی «دری در صدف» با استفاده از تکنیک خوشنویسی خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، خط سفیر، کوفی و ... القاب، صفات و تسبیحات حضرت فاطمه زهرا(س) را به رشته تحریر در می‌آورند.

شناساندن خط و هویت ایرانی با محوریت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) از جمله اهداف برگزاری کارگاه خوشنویسی «دری در صدف» است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88554018 تماس بگیرند.
نظر شما