يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۲۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
فرهنگ‌سرای خانواده وبینار آموزشی «مادر و کودک» را به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانوادگی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده وبینار آموزشی «مادر و کودک» را چهارشنبه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانوادگی برگزار می‌کند.

این برنامه با حضور مهدیه مهدویان متخصص روانشناسی به موضوع «چگونگی ایجاد رابطه مطلوب بین مادر و کودک» اختصاص دارد.
 
خانواده مهم‌ترین نهادی است که می‌تواند نیازهای عاطفی افراد را برطرف کند و سلامت مادران و فرزندان پایه اصلی خانواده است. همچنین ارتباط مادر و فرزندی یکی از مهم‌ترین ارتباطات بشری است، چرا که متخصصان معتقدند افرادی که از رابطه مادر و فرزندی سالمی برخوردار نبوده‌اند، به احتمال بیشتری در آینده در برقراری انواع ارتباطات صمیمانه با مشکل مواجه خواهند شد. وقتی صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند نشاط و آرامش در خانواده بیشتر و باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مشکلات احتمالی می‌شود و شاهد شور و اشتیاق زندگی، روابط سالم، تعاملات مثبت و تجربه صمیمیت و تقویت احساس عشق، اطمینان و امنیت در بین اعضای خانواده هستیم.

مهدیه مهدویان روانشناس، مدرس دانشگاه و عضو انجمن نظام روانشناسی و مشاوره ایران است. وی تا کنون کارگاه‌های متعدد مهارت‌های اجتماعی و فرزندپروری و... را برگزار کرده است. 

وبینار آموزشی «مادر و کودک» در سامانه شهرآموخت به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family در دسترس علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند.
نظر شما