شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۲۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌کند
کتابخانه دکتر شهیدی منطقه ۸ آیین رونمایی از کتاب «مثل باران» را پنجشنبه هفتم بهمن ماه در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه دکتر شهیدی منطقه ۸ آیین رونمایی از کتاب «مثل باران» را پنجشنبه هفتم بهمن ماه ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌کند.

این برنامه با مشارکت انتشارات رود آبی و با حضور فرزانه فراهانی نویسنده و سحر فرهاد روش تصویرگر کتاب و مرجان ریحانیان به عنوان کارشناس برگزار می‌شود. 
 
کتاب «مثل باران» درباره موضوع فدک است و نویسنده سعی کرده این مبحث تاریخی را در بستر شرایط معاصر بررسی کند و نَقبی به مفهوم «وقف» بزند. این کتاب ویژه گروه سنی دبستان است. 

فرزانه فراهانی نویسنده کتاب، متولد سال ۱۳۵۹ در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات کودک از دانشگاه شهید بهشتی و ۱۰ سال سابقه مدیریت آموزشی است. «علی یارت پهلوان» و «فقط کمی یواش‌تر» برخی آثار چاپ‌شده فراهانی است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۷۷۹۱۳۰۹۸ تماس بگیرند.
نظر شما