دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۲۹۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
رئیس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد این مجموعه تئاتری در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، از ۷ فروردین و همزمان با روز جهانی تئاتر فعالیت خود را از سر می‌گیرد.
فعالیت تئاتر شهر در نوروز ۱۴۰۱به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ابراهیم گله‌دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره اینکه آیا این مجموعه تئاتری برای فعالیت در ایام نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌ای دارد یا نه، به خبرنگار مهر گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به امید خدا در ایام نوروز ۱۴۰۱ مجموعه تئاتر شهر فعال باشد و از اجراهای نمایشی، مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر میزبانی کند.

وی درباره تاریخ شروع اجراهای این مجموعه در نوروز ۱۴۰۱، به خبرگزاری مهر  اظهار کرد: سعی می‌کنیم از ۷ فروردین و همزمان با روز جهانی تئاتر مجموعه تئاتر شهر میزبان اجراهای تئاتری باشد.

گله‌دارزاده درباره اینکه آیا از ۷ فروردین ۱۴۰۱ تمامی سالن‌های مجموعه میزبان اجراهای نمایشی خواهند بود یا نه، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌مان اینگونه است که تمامی سالن‌های مجموعه میزبان گروه‌های تئاتری باشند که البته این امر بستگی به شرایط کرونایی و شرایط گروه‌ها دارد. قطعاً همه سالن‌های مجموعه به صورت همزمان اجرای خود را آغاز نمی‌کنند و طبق برنامه‌ریزی و شرایط گروه‌ها زمان آغاز اجرای آثارشان در سالن‌ها متفاوت است اما آغاز اجراها از ۷ فروردین خواهد بود.

رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره اینکه با آغاز سال جدید بازسازی خاصی در مجموعه انجام خواهد شد، توضیح داد: طبق بررسی انجام شده در سال گذشته و کارهای صورت گرفته بخش عمده اعلام حریق مجموعه تئاتر شهر به نتیجه رسیده است. طبق مذاکراتی که داشتیم در ابتدا بخش اعلام حریق مجموعه به پایان می‌رسد و مقدمات و کارهای ابتدایی اطفای حریق آغاز می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: اعتبار این امر دیده شده و منتظریم تا تخصیص صورت بگیرد و پروژه آغاز شود.
نظر شما