دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
فرهنگ‌سرای فردوس آیین رونمایی کتاب «بیست داستان بیست خاطره» را با همکاری انتشارات آوای اندیشه برگزار می‌کند.
آیین رونمایی کتاب «بیست داستان بیست خاطره» برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ آیین رونمایی کتاب «بیست داستان بیست خاطره» شامل آثار برگزیده جشنواره «کوچک نگار» با همکاری انتشارات آوای اندیشه، روز یکشنبه 15 اسفندماه ساعت 16 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور جمعی از نویسندگان در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.


جشنواره داستان و خاطره‌نویسی «کوچک نگار» با هدف استعدادیابی و حمایت از استعدادهای خاموش عرصه نویسندگی و دوستداران ادبیات کودک و نوجوان و نیز ترویج مطالعه و کتابخوانی با همکاری انتشارات آوای اندیشه، فصل پاییز سال جاری در بستر فضای مجازی برگزار شد و از میان آثار رسیده، بیست داستان و خاطره به عنوان آثار منتخب برگزیده و در کتابی تحت عنوان «بیست داستان بیست خاطره» به چاپ رسید.


این کتاب مشتمل بر نقل روایات و خاطرات دوران کودکی و نوجوانی با موضوعات: مهارت‌های زندگی، احترام به والدین، دوستی، بازی‌های کودکانه، مدرسه و جنگ است، که به عنوان محصول مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 در اختیار نویسندگان، کتابخانه‌ها و علاقمندان قرار خواهد گرفت.


علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه رونمایی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما