يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از مشارکت ۲۰۰ نفر از کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری استان تهران در طرح «اکرام ایتام و محسنین» خبر داد.
مشارکت کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در طرح «اکرام ایتام و محسنین»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با این نهاد، افزود: در مرحله ابتدایی این همکاری ۲۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود با عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت از ۲۲۳ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

وی افزود: این همکاری ادامه دارد و در مرحله بعدی نیز با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از طریق فرهنگ‌سراهای تهران حامی یابی برای عضویت کارکنان و مردم نیکوکار ادامه دارد.

دهرویه ضمن قدردانی از مدیران و مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از سایر سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌های اقتصادی استان دعوت می‌شود در طرح «اکرام ایتام و محسنین» و حمایت از آنان مشارکت داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون ۲۱ هزار و ۵۶۴ یتیم و فرزند محسنین در استان تهران تحت حمایت کمیته امداد هستند، یادآور شد: نیکوکاران، سازمان‌ها، نهادها و بنگاه‌ها اقتصادی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ در جهت پیوستن به طرح «اکرام ایتام و محسنین» اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مراجعه به ادارات کمیته امداد در سطح استان و شماره‌گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵ - ۰۲۱ از دیگر روش‌های ثبت‌نام در طرح «اکرام ایتام و محسنین» است.
نظر شما