يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۳۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران تغییر کرد و حدفاصل خیابان ولیعصر تا ابتدای ورودی موزه سینما به نام سینمای ایران نامگذاری شد.
سینمای ایران به موزه سینما رسیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این تغییر به دنبال درخواست موزه سینمای ایران از شورای شهر تهران، شهردار منطقه و موافقت کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تهران انجام شده است.

شهرداری منطقه یک با توجه به تاثیر فرهنگی مجموعه موزه سینما بر محدوده پیرامون خود و اینکه این مجموعه فرهنگی - تاریخی محل بازدید گردشگران داخلی و خارجی و هنرمندان است و آنها از این مسیر عبور می کنند، نام این معبر را به نام سینمای ایران تغییر داد.

تالارهای موزه سینمای ایران در ایام نوروز به جز اول و سیزدهم فروردین از ۹ صبح تا ۱۹ میزبان علاقه مندان به تاریخ سینمای ایران است.

نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران تغییر کرد و حدفاصل خیابان ولیعصر تا ابتدای ورودی موزه سینما به نام سینمای ایران نامگذاری شد.

براساس این گزارش به نقل از ایرنا، همچنین سینماهای این مجموعه فرهنگی - تاریخی از ساعت ۱۱ تا ۲۳ فیلم‌های مندرج در جدول اکران سینماهای تهران را نمایش می‌دهد و بخش‌های عرضه محصولات فرهنگی، هنری و ... از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ میزبان علاقه مندان به فرهنگ و هنر خواهد بود.

شماره تلفن های ۷۹۲۴۳-۰۲۱ و ۲۲۷۲۳۵۳۵-۰۲۱ آماده پاسخگویی به مخاطبین موزه سینما است.
نظر شما