يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۵۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در چارچوب دیدارهای دوره ای خود با مراجع عظام، مسئولان نهادهای فرهنگی کشور و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، با دو عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه با سفر به شهر مقدس قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه و آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها که در چارچوب سلسله دیدارهای رییس سازمان فرهنگی هنری با مراجع عظام تقلید و مدیران موسسات و نهادهای فرهنگی کشور انجام پذیرفت، در خصوص راهکارهای تقویت حمایت از نخبگان بحث و تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام امرودی در این دیدارها همچنین گزارشی از فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارائه کرد.

بررسی راه‌های حمایت از نخبگان در دیدار رییس سازمان فرهنگی با اعضای مجلس خبرگان رهبری

رییس سازمان فرهنگی در روز ۹ فروردین ماه نیز با حجت‌الاسلام سید سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کرد و در این دیدار گفت‌وگوهایی درباره جایگاه، اهداف و مسائل سازمان فرهنگی هنری و امکان همکاری‌های مشترک داشت. این دیدارها با مراجع عظام تقلید و شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی ادامه خواهد داشت.

نظر شما