يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۵۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
ثبت‌نام ناشران خارجی برای حضور در «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از ١٩ فروردین آغاز می‌شود و تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.
ثبت‌نام ناشران خارجی برای سی‌وسومین نمایشگاه کتاب آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ناشران و موزعان خارجی متقاضی شرکت در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند از جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و با توجه به نوع فعالیت خود در یکی از بخش‌های آثار لاتین و عربی شرکت کنند.

ناشران در صورت تمایل به ثبت‌نام در بیش از یک بخش باید اطلاعات جداگانه هر بخش را تکمیل کنند.

 خبرگزاری مهر افزود: نمایندگان ایرانی ناشران خارجی، علاوه بر ارائه نامه نمایندگی و یا اجازه فروش معتبر از ناشران خارجی باید پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا پروانه کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران یا شهرستان داشته باشند.

همچنین، سال مبنای عرضه کتاب‌ها از ۲۰۱۸ به بعد خواهد بود و فروش مجازی فقط برای شرکت‌کنندگانی امکان‌پذیر است که در نمایشگاه حضور داشته و به صورت مستقیم نیز کتاب‌های خود را عرضه کنند.

ثبت‌نام ناشران خارجی برای حضور در «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از ١٩ فروردین آغاز می‌شود و تا ٢٥ فروردین ماه ١٤٠١ ادامه خواهد داشت.

«سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، به دو شکل فیزیکی در محل مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه نمایشگاه به آدرس ketab.ir برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری این دوره از نمایشگاه از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۱ تعیین شده است.
نظر شما