دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۲۳۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
دپارتمان آموزش تمدن و زبان فارسیِ مرکز ایران و فرانسه با همکاری دانشکده مطالعات دانشگاه تهران، دوره آموزش تمدن و زبان فارسی را به صورت برخط ویژه مخاطبان فرانسه زبان برگزار می‌کند.
دوره آموزش تمدن و زبان فارسیِ در فرانسه برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دپارتمان آموزش تمدن و زبان فارسیِ مرکز ایران و فرانسه با همکاری دانشکده مطالعات دانشگاه تهران، دوره آموزش تمدن و زبان فارسی را به صورت برخط در سه سطح ابتدایی، میانی و پیشرفته برگزار می‌کند.

 خبرگزاری مهر افزود: این دوره ویژه مخاطبان فرانسه زبان (کشورهای فرانکفونی) است و مدرسین این دوره عباس فرهاد نژاد استاد دانشگاه تهران و مترجم، روح الله حسینی استاد دانشگاه تهران، نویسنده و شاعر، ژان کلود ووآزن نویسنده، محقق، باستان شناس و متخصص تاریخ و تمدن ایران و سید وحید یعقوبی مدرس زبان فارسی و پژوهشگر حوزه فرهنگ و ادبیات فرانسه هستند و دوره بهاری کلاس‌ها در سال ۱۴۰۱ از ۲۵ آوریل تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۵ اردیبهشت ماه تا ۹ تیرماه) برگزار می‌شود.

رویکرد اصلی برگزاری این دوره‌ها که به صورت مشترک با دانشگاه تهران برگزار می‌شود، علاوه بر امکان ارائه خدمات آموزش زبان فارسی به فراگیران در اقصی نقاط جهان به صورت مجازی و از راه دور، آشنایی با تمدن و فرهنگ ایرانی است.

مرکز ایران و فرانسه سال گذشته هم این دوره آموزشی را در چهار دوره‌ی ۴۰ ساعته و با حضور بیش از ۶۰ فارسی آموز فرانسه زبان از کشورهای فرانکفونی برگزار کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.france-iran.org/apprendre-le-persan مراجعه کنند.
نظر شما