يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۹۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کتابخانه امید درنشست ادبی " مهر ورزی با کتاب "، کتاب «والدین سمی » را روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه نقد و بررسی می شود.
نقد و بررسی کتاب « والدین سمی » در کتابخانه امیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نشست ادبی " مهر ورزی با کتاب " با حضور دینا یونسی و با هدف  ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و انس با مطالعه برگزار می شود.
کتاب «والدین سمی »  با حضور کانون بانوان روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه ، ساعت 17 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی  خوانش و نقد و بررسی می شود.
کتاب «والدین سمی » به نویسندگی  سوزان فوروارد، ترجمه  مینا فتحی ،به تعداد صفحات  ۲۷۱ صفحه، از سوی انتشارات درسا به چاپ رسیده است
کتاب والدین سمی کتابی خودآموز در مورد رفتارهای نادرست والدین و آثار مخرب آن در زندگی فرزندان در دوران کودکی و بزرگسالی‌شان است. سوزان فوروارد، نویسنده کتاب والدین سمی، بر اساس تجربیات و تحقیقاتش به عنوان یک روان‌درمانگر به این موضوع می‌پردازد که رفتار پدر و مادرها تا چه میزان بر زندگی فرزندان‌شان تأثیر می‌گذارد. خواندن کتاب والدین سمی به شما کمک می‌کند تا خود را از رفتارهای آزاردهنده والدین خود خلاص کنید.
همچنین، همه ما می ‌خواهیم بدانیم که آیا حق داریم با پدر و مادر خود مخالفت کنیم. سوزان فوروارد دلایلی را مطرح می‌کند که ثابت می‌کند مخالفت با پدر و مادر نه‌تنها اشکالی ندارد بلکه در برخی موارد ضروری نیز هست. با خواندن کتاب والدین سمی روش‌هایی را یاد می‌گیرید تا روابط خود را با والدین‌تان به تعادل رسانده و استقلال فردی خود را به دست بیاورید.
 نقد بررسی کتاب" مهر ورزی با کتاب " روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه، ساعت17 در کتابخانه امید برگزار می شود .
علاقه مندان می توانند به  کتابخانه امید به نشانی تهران،قنات کوثر،بلوار استقلال،خ. گلستان مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  77077175 تماس حاصل نمایند.
نظر شما