شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران:
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از یازدهمین فرهنگ‌سرای کتاب گفت: در غرفه‌ها و برنامه‌های فرهنگ‌سرای کتاب اقشار مختلف و گروه‌های سنی متنوع در نظر گرفته شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نرگس معدنی‌پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از فرهنگ‌سرای کتاب گفت: امروز از دیدن فرهنگ‌سرای کتاب بسیار لذت بردم و فکر می‌کنم دلیل موفقیت آن تکیه بر سال‌ها تجربه برگزاری در کنار نمایشگاه کتاب است. سازمان فرهنگی هنری در طول سال‌های گذشته به رشد و بلوغ قابل توجهی در برگزاری فرهنگ‌سرای کتاب رسیده و به جایگاهی رسیده که می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. 

وی اضافه کرد: هر یک از غرفه‌های فرهنگ‌سرای کتاب پیامی برای مخاطب داشت. همه این غرفه‌ها با هم ارتباط معنایی و یکپارچگی دارند و این موضوع برای انتقال پیام‌های فرهنگی بسیار ضرورت دارد. خیلی مهم است که مسیر یک فعالیت فرهنگی از یک نقطه مشخص آغاز شود و با طی یک روند، به نتیجه نهایی برسد و پیام فرهنگی مورد نظر را منتقل کند. 

معدنی‌پور در پایان گفت: در غرفه‌ها و برنامه‌های فرهنگ‌سرای کتاب اقشار مختلف و گروه‌های سنی متنوع در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مثال برنامه‌هایی برای مادران در کنار کودکانشان پیش‌بینی شده و این به استفاده خانواده‌ها از برنامه‌ها کمک می‌کند. امیدوارم هر سال شاهد رشد فرهنگ‌سرای کتاب و موفقیت سازمان فرهنگی هنری در برپایی آن باشیم.

یازدهمین «فرهنگ‌سرای کتاب» همزمان با برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی(ره) میزبان مخاطبان است.
نظر شما