دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۵۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
فرهنگسرای مهر همزمان با فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر ویژه برنامه " شهری در آسمان" روز سه شنبه 3 خرداد ساعت 15 در پایگاه بسیج امام خمینی (ره) برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، فرهنگسرای مهر با هدف شناخت قشر جوان از مجاهدت های دوران دفاع مقدس ، آشنایی با حقایق دفاع مقدس و الگوسازی از حماسه سازان آن دوران ویژه برنامه " شهری در آسمان " را با مشارکت پایگاه بسیج امام خمینی (ره) اجرا می نماید.

در این برنامه از یادگار دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس جانباز و ایثارگر محمود نیکی نژاد با اجرای برنامه هایی همچون: سخنرانی، خاطره گویی و اهداء هدایا با حضور مسئولین منطقه و شهرداری تکریم و تجلیل بعمل می آید.

سر انجام با رشادت ها و از جان گذشتگی های غیور مردان ایران، خرمشهر پس از قریب بیست‌ماه و یا به عبارت دیگر 588 روز که از اشغال شهر شهادت و خون می گذشت، توسط رزمندگان جمهوری اسلامی‌ ایران در پی ادامه سومین مرحله از عملیات بیت‌المقدس از متجاوزان عراقی پاک‌سازی و به‌کلی بازپس ‌گرفته شد.

فرهنگسرای مهر در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی،کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده است و علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های فرهنگی و هنری می توانند با شماره تماس 55033900 تماس حاصل فرمایند.

نظر شما