يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۵۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
با حضور کارگروه کودک در موسسه آموزش شهر؛
بررسی منابع آموزشی خانه کودک شهر شکوفه‌ها برای گروه سنی 4 تا 6 سال با حضور متخصصان حوزه کودک و مربیان باتجربه موسسه آموزش شهر انجام شد.
بررسی منابع آموزشی خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها
 به گزارش پایگاه تحلبلی خبری فرهنگ و هنر،بررسی منابع آموزشی خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها، شامل بر بسته کتاب‌های آموزشی گروه سنی 4 تا 6 سال با حضور متخصصان حوزه کودک و مربیان باتجربه انجام شد.

مهم‌ترین ویژگی خانه‌های کودک؛ نظام آموزشی مدون، منحصربه‌فرد و منابع آموزشی تخصصی آن است. هرسال هم‌اندیشی متخصصان و برنامه‌ریزان حوزه تکنولوژی آموزشی و روان‌شناسان کودک و مربیان، برای بررسی و بازنگری کتاب‌های آموزشی زیر نظر دپارتمان کودک برگزار می‌شود. چراکه موسسه آموزش با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، بسته آموزشی جامعی را به وجود آورده که می‌توان این بسته را از نمونه‌های کم‌نظیر آموزش پیش از دبستان به حساب آورد.

در تهیه این محتوای آموزشی سعی شده به تمام جنبه‌های رشدی کودکان توجه شود که بر این اساس، هیچ‌کدام از نیازهای کنونی و آینده کودکان نادیده گرفته نمی‌شود. از جمله: کتاب مناسبتی چه روزی چه کاری؟ کتاب‌های کار کودک و ارزشیابی والدین، شعر، تمرین‌های نرمشی، بازی‌های مهارت‌افزا با استفاده از طراحی‌های گوناگون و قالب‌های مختلف بازی، داستان، مفاهیم آموزشی علوم، ریاضی، اجتماعی، اخلاقی، دینی، هویتی، هنر و بهداشت، خودیاری، ایمنی و سلامتی از مواردی است که در تهیه و تنظیم کتاب‌های مهد و پیش از دبستان طراحی و تدوین شده‌اند.

در هفته گذشته سلسله جلسات بررسی کتاب‌ها آغاز و به زودی اصلاحات نهایی و برای چاپ سال تحصیلی جدید آماده می‌شود. همچنین در این بازنگری‌، اضافه شدن افزوده‌های آموزشی در بسته‌های خانه کودک؛ مانند: تجهیز هر مرکز برای انجام فعالیت‌های ورزشی یا بازی‌های گروهی، بازی‌های نمایشی و عروسکی، بازی‌های فکری، داستان، نمایشنامه، تهیه و ضبط فیلم‌های کمک آموزشی در استودیو موسسه آموزش شهر همراه با مربی و فراگیر در دستور کار قرار گرفت.

  علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از نحوه ثبت‌نام مهد و پیش دبستانی خانه کودک شهر شکوفه‌ها به فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ مناطق و یا به سامانه shahramookht.ir مراجعه نمایند.

موسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی،کوچه تقوی،پلاک ۲۵ واقع است.
نظر شما