دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
فرهنگسرای رضوان بمناسبت چهلمین سالگرد فتح خرمشهر و آزاد سازی آن از دست رژیم بعثی عراق خانه فرهنگ شهدای سوم خرداد را در روستای دوتوئه سفلی کهریزک با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روستای دوتوئه سفلی افتتاح می‌کند.
افتتاح خانه فرهنگ روستایی شهدای سوم خرداد
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،فرهنگسرای رضوان با مشارکت کانون جهادی و کانون خادم الشهدا رضوان و دهیاری روستای دوتوئه سفلی ،خانه فرهنگ و کتابخانه شهدای سوم خرداد را در روستای دوتوئه سفلی کهریزک افتتاح می‌کند.

 روایتگری سیره و سبک زندگی شهدا، خاطره گویی عملیات بیت المقدس، اجرای گروه سرود،  مسابقه فرهنگی به همراه هدیه ، مدیحه سرایی  بخشهایی از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری است که با هدف ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی برگزار می شود.
در بخش جنبی نیز ایستگاه های مختلف  فرهنگی و هنری ، ایستگاه قرآن بخوانید هدیه بگیرید، مشاوره های (مذهبی ، اجتماعی و تحصیلی)، ،شهید شناسی و خادم الشهدا  ، کارگاههای  خلاقیت و گریم کودکان برگزار می‌ شود.
 مراسم افتتاحیه روز 3 خرداد ماه ساعت 16 همزمان با سالروز آزادی خرمشهر برگزار می شود .
علاقه مندان جهت مشارکت در این برنامه میتوانند با شماره تلفن  ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس گلزار شهدای بهشت زهرا سلام الله علیها جنب مزار آیت الله طالقانی فرهنگسرای رضوان مراجعه نمایند .
نظر شما