دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری توسط انتشارات بانژ منتشر و راهی بازار نشر شد.
کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» نوشته محمدجواد یافتیان و محبوبه مرادی، مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری به‌تازگی توسط انتشارات بانژ راهی بازار نشر شده است.

در این‌کتاب نگاهی به گردشگری نه‌تنها به‌مثابه ابزاری بالقوه برای حل برخی مشکلات در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، بلکه به‌عنوان یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر راهبرد توسعه جوامع شده است.

خیرگزازی مهر نوشت: نویسندگان «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» معتقدند هم‌زمان با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی در پایان قرن بیستم، شرایط تازه ای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد از این رو با توجه با وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی مناطق آزاد هفت‌گانه ایران، می‌توان با استفاده بهینه از ابزارهای فناوری‌های ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای گسترش حوزه نفوذ و جذب گردشگر پرداخت.

این‌کتاب در چهار فصل به حوزه‌های روابط عمومی سایبر، گردشگری و مناطق آزاد و تکنیک‌های اطلاع رسانی و نهایتاً به ارائه راهکار برای مخاطبان تخصصی این حوزه می‌پردازد.
نظر شما