دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۴۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 مجموعه برنامه‌هایی را به مناسبت دهه کرامت با عنوان «در سایه ماه و خورشید» از 11 تا 21 خرداد برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، این برنامه‌ها با شعار «هر گوشه ایران حرم توست» و با هدف بزرگداشت اعیاد و مناسبت های مذهبی، گسترش و تعميق شنا خت شهروندان از الگو هاي ديني و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه برگزار می شود.

جشن «در سایه ماه و خورشید» از مهم ترین برنامه های این فرهنگسرا در ایام مبارک دهه کرامت است که از 11 تا 21 خرداد ماه سال جاری (بجز روزهای 14 و 15 خرداد) از ساعت 17 تا 19 در محوطه ایستگاه راه آهن برگزار می شود.

برپایی مراسم جشن، اجرای گروه سرود و موسیقی زنده، توزیع محصولات فرهنگی، دمام زنی و پرچم گردانی، برپایی اجرای نقاشی زنده توسط هنرمندان و نمایشگاه کتاب همراه با ارسال کتب صوتی و ثبت نام رایگان برای عضوگیری در کتابخانه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 16، به همراه تقدیر از خادمان رضوی از بخش های اصلی این برنامه است.

ویژه برنامه «سروش کرامت» روز پنج شنبه 12 خرداد از ساعت 10 تا 12 صبح، در کتابخانه کودک و نوجوان شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می شود؛ قصه گویی، معرفی کتاب، تصویر سازی و نقاشی با موضوع دهه کرامت از بخش های اصلی این برنامه است که با حضور کارشناسان حوزه کودک برگزار خواهد شد.

جشن «دختران خورشید» ویژه دختران در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می شود، همچنین باشگاه های ورزشی فرهنگسرای بهمن ازجمله باشگاه های بدنسازی بانوان، دارت ناوک، ژیمناستیک شهید آذرپی، والیبال، فوتبال و سالنهای رزمی شهید رحمانی، شهید میرشاکی و شهید کاوه با ارائه خدمات رایگان آموزشی، ورزشی و تفریحی به همراه تخفیفات ویژه، پذیرای دختران مراجعه کننده می باشند.

از دیگر برنامه های ویژه دهه کرامت می توان در این منطقه می توان به تولید و انتشار 6 محصول مجازی با عناوین؛ «در سایه ماه و خورشید»، «خورشید هشتم»، «دختران آفتاب»، «خورشید قم»، «سلام بانو» و «شکوه رضوان» اشاره کرد.

علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات ویژه برنامه های «خورشید و ماه می توانند با شماره تلفن های 55058892 و 3 تماس بگیرند.

نظر شما