يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۷۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت حجت‌الاسلام سید محمود دعایی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت حجت‌الاسلام سید محمود دعایی پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام، ثلمه لا یسدها شیء

فقدان یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، جناب حجت الاسلام حاج سیدمحمود دعایی، که از همراهان دلسوز انقلاب اسلامی و مبارزان فراموش نشدنی نهضت، و نیز تمثّل آرمان نظام جمهوری اسلامی در جذب حداکثری همه اقشار و معتمد اهل فرهنگ و هنر بود اندوه بسیاری برجا گذاشت.
چه افراد بسیاری که او را در جمع خویش دیدند و احساس خودی بودن کردند و از تندباد حوادث و قهر به ساحل آرامش و مهر رسیدند و چه قلم ها که به پشتوانه او، مسیر سلامت نوشتن را پیمودند. 
او شخصیتی کم نظیر در انقلاب اسلامی و مصداقی از تاریخ رحمانی انقلاب اسلامی بود؛ از دوران مبارزه در عراق و مدیریت رادیویی که پیام رسان مبارزان بود تا بعد انقلاب و مدیریت بر روزنامه اطلاعات که در آن رسانه پذیرای خوبی برای همه اندیشه‌های داخل نظام بود.
از انقلاب برآمده و یار امام بود و در سالروز ارتحال قائدش و همچنین مبارزان پانزده خرداد سال ۱۳۴۲، دارفانی را وداع گفت. رحمت و رضوان الهی نصیب روح بلندش.
اینجانب نیز به سهم خود فقدان این روحانی بزرگ را به پیشگاه ملت ایران، امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه اهالی فرهنگ و هنر، تسلیت می‌گویم.»
نظر شما