دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۸۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
گزارشی از چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی "ضریح مهربانی"در فرهنگسرای خاتم(ص)
همزمان با سالروز میلاد خجسته امام رضا(ع) و آخرین روز از دهه کرامت، چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی "ضریح مهربانی" از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار شد.

ارادت به خورشید خراسان؛ از ورک شاپ هنری تا اجرای سرود سلام فرماندههمزمان با سالروز میلاد خجسته امام رضا(ع) و آخرین روز از دهه کرامت، چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی "ضریح مهربانی" از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محوطه باز فرهنگسرای خاتم(ص) روز شنبه 21 خرداد در آیین گرامیداشت سالروز ولادت خورشید خراسان میزبان گروهی از هنرمندان هنرهای تجسمی و بیش از یکصد تن از کودکان پیش دبستانی بود که به عشق امام رضا(ع) برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری گردهم آمده بودند.

برنامه ساعت 9 صبح با حضور خادمان رضوی و اهتزاز پرچم امام رضا(ع) آغاز شد و 20 هنرمند زیر نظر استاد اسحق حنیفه هنرمند پیش‌کسوت هنرهای تجسمی به رقابت پرداختند و آثاری با موضوع ارادت و محبت به ثامن الائمه(ع) با تکنیک‌های مختلف از جمله رنگ و روغن، آبرنگ، مداد رنگی، نقاشیخط، تذهیب و خوشنویسی خلق کردند.

در بخش برنامه‌های ویژه کودکان نیز که با حضور مشوقانه مادران همراه بود، مسابقه نقاشی، دوچرخه سواری و طناب‌کشی برگزار شد.

برگزاری جشن پایان ترم کودکان پیش‌دبستانی و اجرای دسته‌جمعی سرود سلام فرمانده توسط 100 نفر از کودکان از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود.

چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی "ضریح مهربانی" ساعت 13 با تقدیر از شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.

نظر شما