دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۸۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
مراسم امضا و تبادل موافقت نامه‌های همکاری شورای فرهنگ عمومی با ده سازمان و نهاد، برای توسعه بازارپردازی فرهنگی فردا سه‌شنبه ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.
شورای فرهنگ عمومی با ده سازمان و نهاد قرارداد همکاری امضا می‌کندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست خبری و مراسم امضا و تبادل موافقت نامه‌های همکاری برای توسعه بازارپردازی فرهنگی روز سه شنبه ۲۴ خردادماه ساعت ۱۱ تا ۱۲.۳۰ در سالن اجتماعات برج آزادی برگزار می‌شود.

 خبرگزاری مهر افزود:  در این نشست خبری سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی، اسلامی پاسخگوی پرسش‌های اصحاب رسانه خواهد بود.

چندی پیش مجید امامی گفته بود که برای تحقق راهبرد بازارپردازی فرهنگی، لازم است یک دیدگاه تحول‌گرا در بازسازی ساختار نهادهای فرهنگی کشور در نظر گرفته شود تا زمینه ظهور، بروز و توسعه فعالیت‌های بازارپردازی فرهنگی فراهم شود.

از این منظر نظام نهادی بازارپردازی فرهنگی شامل ساختار زنجیره ارزش بازارپردازی فرهنگی، نگاشت نهادهای ذینفع و ساختار شبکه‌ها و فناوری‌هاست که مبتنی بر آن، هماهنگ‌سازی و هم‌راستاسازی ظرفیت‌های تولیدی، توزیعی و ترویجی نهادهای فرهنگی در جهت تحقق بازارپردازی در کشور صورت می‌گیرد.

دراین راستا، شورای فرهنگ عمومی، پس از برگزاری نمایشگاه تخصصی الگونما توسط دبیرخانه و به منظور تحقق بازارپردازی فرهنگی، «قرارگاه بازارپردازی فرهنگی» را با حضور نهادهای فرهنگی مؤثر و نخبگان فرهنگی کشور به منظور برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف تشکیل می‌دهد.
نظر شما