يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۳۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
سومین دوره «تربیت مربی فلسفه برای/با کودکان» در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.
سومین دوره تربیت مربی فلسفه برای کودکان برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،پ، سومین دوره «تربیت مربی فلسفه برای/با کودکان» در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود. موسسه مذکور در نظر دارد دوره «فلسفه برای/با کودکان» را با هدف تربیت مربی و به صورت حضوری در محیطی بانشاط و با بهره‌گیری از اساتید برجسته برگزار کند.

خبرگزاری مهر نوشت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه فلسفه برای کودکان آموزش مهارت‌های این برنامه به مربیان است.پرورش تفکر فلسفی، دقت علمی در مبانی فلسفه برای کودکان و پرورش مهارت‌های پرسش‌گری سه محور تعیین‌کننده در اجرای دوره «تربیت مربی برنامه فلسفه برای کودکان» است.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره تا تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۱ تعیین شده و زمان برگزاری دوره نیز از تاریخ ۲۲ تیر تا ۲۳ شهریور است.

مجموع این جلسات ۸۰ ساعت (۲۰ جلسه چهار ساعته) است و در روزهای زوج از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار می‌شود. پس از پایان دوره نیز گواهی شرکت توسط موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به حاضران اعطا می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران مراجعه کنند.
نظر شما