شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۴۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
برنامه «گنجینه کتاب» با معرفی کتاب «رضایت جنسی همسران؛ عوامل و موانع» تألیف مشترک سید عباس موسوی و احمد امامی روز پنجشنبه 23 تیر 1401 ساعت 10 در کتابخانه خانواده برگزار می شود.
معرفی کتاب «رضایت جنسی همسران » در برنامه گنجینه کتاببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این کتاب تلاش شده موضوع رضایت جنسی همسران از منظر جامع روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، اسلامی و …. مورد توجه قرار بگیرد؛ رویکرد نویسندگان این بوده که کتاب به عنوان یک منبع آموزشی مورد استفاده قرار گیرد و علاوه بر مشاوران و روانشناسان، عموم مردم نیز بتوانند از آن استفاده کنند.
کتاب دو بخش اساسی دارد: عوامل رضایت جنسی همسران و موانع رضایت جنسی همسران. در هر دو بخش، به عوامل یا موانع شناختی، عاطفی، رفتاری و طبیعی توجه شده‌است. (البته بخش دوم تقابل مباحث بخش اول نبوده و بحث‌های مستقلی را به خود اختصاص داده‌است.)
در بخش نخست، هفت عامل شناختی، پنج عامل عاطفی، یازده عامل رفتاری و چهار عامل طبیعی و در بخش دوم هم سیزده مانع شناختی، شش مانع عاطفی و دوازده مانع رفتاری در رضایت جنسی مورد توجه قرار گرفته‌است. در کلیه مباحث هر دو بخش به مطالب کاربردی مرتبط و درمان برخی امور ذکرشده نیز توجه شده‌است.
کتاب «رضایت جنسی همسران؛ عوامل و موانع» در سال 1399توسط انتشارات شرکت چاپ و نشر بین‌الملل به چاپ رسید و در قالب برنامه «گنجینه کتاب» در دهمین نشست خانواده با کتاب معرفی می شود.
کتابخانه فرهنگسرای خانواده(زنده یاد دکتر مهری سویزی) در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88706869 تماس بگیرند.

نظر شما