دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط «شور عشق» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود
«شورعشق» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،"شورعشق" عنوان نمایشگاهی است از آثار خوشنویسی و نقاشیخط روح اله حسین زاده قالهری روز جمعه هفتم مردادماه 1401 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

روح الله حسین زاده قالهری متولد 1361 و اهل کاشان است. فارغ التحصیل کاردانی گرافیک و دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران می باشد. وی این هنر را زیر نظر اساتیدی چون سیف اله همه یار، سید سعیدکاظمی، هادی روشن ضمیر، نصراله افجه ای، مسعود فاضلی مقدم، حب الحسین نجفی فرا گرفته است.

روح اله حسین زاده در سیر هنری خود سعی کرده گه گاه آثاری را با مضامینی از این دست خلق کند که در این نمایشگاه نیز، سعی داشته با خلق این آثار اظهار ارادتی هرچند کم، داشته باشم.
وی در این مجموعه آثار سعی کرده با عبارت "عشق" فرمها و فضاهای جدیدی را تجربه کند.

"عالم همه در طواف عشق است و دایره دار این طواف، حسین علیه السلام "
این جمله شهید سید مرتضی آوینی بیشتر وی را ترغیب کرده که فرم ها را به حالت طواف در نظر بگیرد. همانطور که حضرت زهرا سلام الله علیها امام را به کعبه تشبیه می کنند.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روزه به غير از روزهای تعطيل از ساعت 10 تا 17 به نگارخانه هنر واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه نمایند. لازم به ذکر است افتتاحیه نمایشگاه "شورعشق" جمعه هفتم مردادماه از ساعت 16 تا 19 می باشد و نمایشگاه تا 19 مردادماه ادامه دارد.

«شورعشق» در فرهنگسرای ارسباران


«شورعشق» در فرهنگسرای ارسباران
نظر شما