شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
محافل خوانش کتاب ویژه اعضای «باشگاه کتابخوانی 100تایی ها» در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
148محفل خوانش کتاب ویژه اعضای «باشگاه کتابخوانی 100تایی ها»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، در مرحله اول باشگاه 77 کتابدار از 77 کتابخانه های سازمان در8 ساعت آموزش تسهیل گری شرکت کردند تا در کتابخانه ها جهت  ثبت نام و تشویق علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، 148محفل خوانش کتاب را  برای کودکان 7 تا 10 ساله و نوجوانان 11 تا ۱۵ ساله  برگزار کنند.
از جمله فعالیت‌های این محافل، حضور فعال کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران ، معرفی برخی نویسندگان و انتشارات خوب، تشویق به مطالعه و تسهیل این امر ، ایجاد گروه‌های مطالعاتی ، آموزش مهارت‌های مطالعه ، ایجاد ارتباط با افراد کتاب‌خوان ، تشویق افراد به نویسندگی و... است.
در این مرحله برای هر دو گروه «کودک» و « نوجوان» یکی از کتابداران کتابخانه ها به عنوان «تسهیل گر»تعیین می شود که مسئولیت همراهی و راهنمایی اعضای باشگاه و برگزاری محافل خوانش کتاب را برعهده دارد.
شهروندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند به کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66080084 تماس بگیرند .

نظر شما