يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
با تدریس احسان عباسلو و در ادامه کارگاه های آموزشی مسابقه «بانوی بی مثال»؛
به همت دبیرخانه مسابقه «بانوی بی مثال» و همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور کارگاه «فرم و محتوا در داستان های کوچک دینی» با تدریس احسان عباسلو در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به همت دبیرخانه مسابقه «بانوی بی مثال» و با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور کارگاه «فرم و محتوا در داستان های کوچک دینی» با تدریس احسان عباسلو، نویسنده، به منظور آموزش علاقه مندان و ارتقای سطح کیفی آثار ارسالی، ۲۵ مرداد ماه در کتابخانه پارک شهر تهران برگزار می شود.

ظرفیت این کارگاه محدود است و علاقه مندان می توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ برای شرکت در این برنامه ثبت کنند.

علاقه مندان برای شرکت در کارگاه «فرم و محتوا در داستان های کوچک دینی» می توانند روز سه شنبه ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به سالن جلسات کتابخانه پارک شهر تهران مراجعه کنند.

این برنامه همچنین به صورت زنده از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی  http://skyroom.online/ch/nahaad/mahafel، صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، و پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir پخش خواهد شد.

گفتنی است، نخستین دوره مسابقه «بانوی بی‌مثال» با موضوع زندگی حضرت خدیجه(س) با مشارکت مدیریت آفرینش های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نهاد کتابخانه ها عمومی کشور آغاز به کار کرد.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، مینی‌مال و داستان کودک درباره شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) تا پایان شهریور ماه به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوای نهاد به نشانی www.samakpl.ir و یا از طریق نشانی bimesal1401@gmail.com ارسال کنند.
نظر شما