دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۳۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
نمایشگاه گروهی نقاشی عصر هنر، روز پنجشنبه ۳ شهریورماه در فرهنگسرای اشراق دایر می‌شود.
نمایشگاه گروهی نقاشی عصر هنر در فرهنگسرای اشراقبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر منتخب از هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود. این آثار از بین ۵۰۰ اثر فرستاده شده از سراسر ایران انتخاب شده‌اند و در آن تفاوت نگرش و احساسات مردم به تصویر کشیده شده است.
هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد انگیزه برای هنرمندان و ارائه آثار ایشان به جامعه ذکر شده است تا شرایط را برای ادامه دادن هنرمندان و ظهور استعدادهای نهفته ایجاد نماید.
آثار هنری این نمایشگاه با تکنیک‌های رنگ و روغن، اکریلیک، آبرنگ، مداد، پاستل، مداد رنگی و طراحی مداد طراحی  و سبک انتزاعی، طبیعت بی جان، آبستره و ......... به نمایش گذاشته می‌شود.
مصطفی خانوردی، برگزارکننده این نمایشگاه و عضو رسمی هنرمندان معاصر گالری‌های ترکیه، هنرهاژ تجسمی ایران و‌ هنرمندان وزارت ارشاد دوره‌های آکادمیک را زیر نظر بدری بایکام، مدرس بین‌المللی هنر، مدرس دانشگاه سوربن فرانسه و دانشگاه سینان استانبول گذرانده است. وی سابقه ۲۰ سال تدریس حرفه‌ای نقاشی، اجرای صدها پروژه دیزاین نقاشی سقفی و دکوراسیون لابی-پتینه و نقاشی سقفی در ایران را در کارنامه خود دارد و در ۴ دوره نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای ایتالیا، آمریکا و ترکیه شرکت داشته است‌. خانوردی تاکنون نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی را برپا کرده است.
افتتاحیه این نمایشگاه پنجشنبه ۳ شهریور ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور گسترده هنرمندان برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 3 تا 11،  شهریور ماه از ساعت10 تا 16 به نشانی تهران، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفر پناه ، نگارخانه آفرینش نقش مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77782211 تماس بگیرید 
نظر شما