يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
سومین جلسه از نشست‌های «بازاندیشی مهاجرت» نگاهی متفاوت به مهاجرت نخبگان داشته و عوامل رانشی و کششی آن را بررسی می‌کند.
عوامل «کششی و رانشی مهاجرت نخبگان» در فرهنگسرای اندیشه بررسی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، سلسله نشست‌های «بازاندیشی مهاجرت» در قالب جلسات گفت‌وگو محور، پرداختی عمیق به مسئله مهم «مهاجرت» داشته و ابعاد مختلف آن را بررسی می‌کند. نخبگان علمی و چهره‌هایی که تجربه مهاجرت تحصیلی را داشته‌اند در گفت‌وگو با کارشناسان این عرصه، ضمن بیان تجربیات خود، چالش‌هایی که نخبگان را به سمت مهاجرت سوق می‌دهد بیان کرده و راهکارهای موجود را بررسی می‌کنند.
سومین جلسه از این ویژه برنامه که به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود، با موضوع «رانش، کشش»، نگاهی متفاوت به مقوله مهاجرت نخبگان دارد. مهمانان این جلسه، دکتر محمد هادی منصوری، عضو تیم المپیاد سال ۱۳۸۰ و هیئت‌مدیره فولاد خراسان و دکتر احسان شریف پاقلعه، استادیار گروه ایمونولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون علمی و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.
در دو جلسه قبلی این برنامه، مقوله مهاجرت در قالب موضوع فرصت‌ها و آسیب‌های مهاجرت نخبگان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
براساس این گزارش، ویژه برنامه «بازاندیشی مهاجرت» روز یک‌شنبه ۱۳ شهریورماه از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است و کسانی که قصد دارند به صورت غیرحضوری در این برنامه شرکت کنند می‌توانند از طریق لینک http://class10.cafetadris.com/p12373 وارد این جلسه شوند.

نظر شما