شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۵۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
به همت کتابخانه خانواده برنامه«بدو بدو قصه دارم» به منظور گسترش و ایجاد انگیزه به مطالعه در کودکان روز دوشنبه 14 شهریور ماه ساعت 10 برگزار می شود.

«بدو بدو قصه دارم» در کتابخانه خانواده برگزار می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این برنامه سوگل عصاری قصه گو و نویسنده کودک؛ قصه «بستنی شکلاتی با روکش شکلاتی» را می خواند، این قصه درباره پسر کوچولویی به نام سهیل است که همیشه از افتادن دندان‌های شیری اش می ترسید تا اینکه یک روز از خواب بیدار شد و ....

قصه گویی موجب رشد هیجانی، عاطفی و سلامت روان کودکان می‌شود و مهم ترین عامل موفقیت و پیشرفت آن‌ها در زندگی آینده‌ شان است در سال‌های اخیر تحقیقات بسیاری درخصوص اهمیت قصه خوانی برای کودکان انجام شده و اثرات بسیار مثبت آن در رشد فکری و روانی آن‌ها به اثبات رسیده است از این‌ رو به والدین توصیه می‌شود که از همان سال‌های ابتدایی، برای فرزندان‌شان قصه بگویند.

کتابخانه خانواده(زنده یاد دکتر مهری سویزی) در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88706869 تماس بگیرند.

نظر شما